A Ghost of Yotei bejelentésekor előkerültek a szokásos negatív hangok a játékkal, pontosabban inkább a főszereplővel kapcsolatban, hiszen micsoda dolog az, hogy a Sony egy női szamurájt helyez a középpontba? A mai napig találni a játék körül olyan kommenteket, amikben egyesek kijelentik, hogy márpedig hiába imádták annak idején a Ghost of Tsushimát, egyszerűen nem fognak játszani a folytatással, mert Atsu egy női karakter. A játék ellenben még így is gyorsabban fogyott, mint a Ghost of Tsushima, így máris kereskedelni sikert aratott – most pedig kiderült, hogy több országban vezeti az eladási listákat. A Famitsu írta meg, hogy akárcsak a Ghost of Tsushima, a Ghost of Yotei is az eladási listák élére került Japánban. Ez azért is hatalmas dolog, mert a játékot fejlesztő Sucker Punch Productions egy amerikai stúdió, tehát úgy kellett egy szórakoztató, de a japán kultúrát maximálisan tiszteletben tartó alkotást letenniük az asztalra, hogy egyébként az Egyesült Államokban élnek a munkatársak – a stúdió székhelye Washingtonban található.
Emellett a Ghost of Yotei az Egyesült Királyságban is az első helyen végzett, legalábbis a lemezes kiadások tekintetében mindenképp. Az angoloknál különösképp figyelemre méltó ez az eredmény, hiszen azt hihetnénk, hogy az EA Sports FC 26 simán top-seller lett náluk. A Ghost of Yotei az európai régiókban is nagy sikert aratott: Franciaországban szintén a legkelendőbb játék lett, de nagyon szépen teljesített például Németországban vagy idehaza is. Mindez remekül mutatja, hogy a Sony továbbra sem tud mellélőni, ha exkluzív játékokról van szó – úgyhogy jöhet a harmadik felvonás!
Borítókép forrása: Sucker Punch Productions