Mindig szomorú, ha egy videójáték törléséről kell értekeznünk, akkor meg aztán pláne, ha egy olyan ígéretesnek tűnő címmel van dolgunk, mint amilyen jelen hírünk alanya. Az Insider Gaming szerkesztője, Mike Straw számolt be arról néhány órával ezelőtt, hogy a forrásai szerint a meglehetősen szorgos Supermassive Games (Until Dawn, The Dark Pictures Anthology, The Quarry) egy Blade Runner (Szárnyas fejvadász) játék készítésébe vágta a fejszéjét 2024 szeptemberében, ám még azelőtt kútba esett az ambiciózus projekt, hogy bemutatkozhatott volna a nagyközönség előtt.

A portál állításai szerint a Blade Runner: Time To Live a külső nézetes akció-kalandjátékok sorát kívánta erősíteni, a nagyjából 10-12 óra alatt letudható sztori szerint pedig egy So-Lange nevű Nexus-6 modellt alakítottunk volna, aki New Zurich nyüzsgő alvilágában találja magát egy árulást követően. A dokumentumok alapján a lopakodás, a harc, a felfedezés és a nyomozás is elemi részét képezte volna a játékmenetnek, Ridley Scott és Denis Villeneuve filmjeihez hasonlóan pedig a törölt játék is meg akarta pendíteni a filozófia húrjait – már vérzik a szívetek, ugye?

supermasive-games-blade-runner.jpg

A kép forrása: Warner Bros.

A Supermassive Games 2027 szeptemberében tervezte piacra dobni a kukában landolt programot, a mostani konzolgeneráció mellett ráadásul a soron következő masinákat is megcélozta a csapat, szóval nem vitás, hogy valódi látványorgiában lett volna részünk. Ami a törlés okait illeti, állítólag a jogokat birtokló Alcon Entertainment áll a döntés hátterében, ám az sajnos nem derült ki, hogy pontosan miért lendült meg a kasza a Blade Runner: Time To Live feje felett. A Cyberpunk 2077 tökéletesen megmutatta, hogy mekkorát szólhatna egy alaposan kimunkált, számos lehetőséget biztosító Szárnyas fejvadász-játék, éppen ezért kár, hogy egy ilyennek már biztosan búcsút inthetünk.

A borítóképek forrása: Warner Bros.