2007 első felében a Vivendi Games egyébként 500 millió eurós értékesítéssel dicsekedhet, ami a 2006-os hasonló időszakhoz képest 68,9%-os (!) növekedést jelent. Mivel a Vivendi nemcsak a Vivendi Gamesből áll, hanem a családba tartozik a Canal+ Group, a Universal Music Group, az NBC Universal, az SFR francia mobilcég és a marokkói fő telefontársaság, a Maroc Telecom is, a média konglomerátum negyedéves összeladása még félelmetesebb számot mutat: 5203 millió eurót (7,4 %-os növekedés), a féléves pedig 10 223 millió eurót (6,4 százalék növekedés). Ennyi pénzt pedig már én el sem tudok képzelni...
A WoW tolja a Vivendi Games szekerét
A párizsi székhelyű Vivendi Games közzétette második negyedéves eredményeit. Senki nem lepődött meg rajtuk, a részvényesek pedig elégedetten dörzsölhetik a kezüket: jó vásárt csináltak...
2007 első felében a Vivendi Games egyébként 500 millió eurós értékesítéssel dicsekedhet, ami a 2006-os hasonló időszakhoz képest 68,9%-os (!) növekedést jelent. Mivel a Vivendi nemcsak a Vivendi Gamesből áll, hanem a családba tartozik a Canal+ Group, a Universal Music Group, az NBC Universal, az SFR francia mobilcég és a marokkói fő telefontársaság, a Maroc Telecom is, a média konglomerátum negyedéves összeladása még félelmetesebb számot mutat: 5203 millió eurót (7,4 %-os növekedés), a féléves pedig 10 223 millió eurót (6,4 százalék növekedés). Ennyi pénzt pedig már én el sem tudok képzelni...