A MindsEye június 10-én jelent meg PlayStation 5-re, Xbox Series S|X-re, illetve PC-re, és hamar 2025 legrosszabb értékelésű játéka lett. A közösségi médiát elárasztották a TPS bűn rossz teljesítményéről és bugjairól szóló videók, a szponzorált streameket végül nem engedélyezték, és azóta folyamatosan foltozgatják a játékot. Azt a játékot, aminek ebben a formában nem lett volna szabad a piacra kerülnie és ami már biztosan nem kap a Cyberpunk 2077-hez hasonló dicső visszatérést. A bukás most részletesebben is ismertetésre került, a BBC nemrég közzétett riportja szerint ugyanis Leslie Benzies „soha nem döntötte el, hogy milyen játékot akar készíteni”.

A BBC több jelenlegi és volt alkalmazottal beszélt a stúdiótól, akik borús képet festettek a MindsEye fejlesztéséről. Az egyik volt alkalmazott úgy érezte, hogy a stúdióban „valami egészen különleges” hangulat uralkodott, amikor megkezdődtek a munkálatok és akkor még egy futurisztikus settingben játszódó RPG lebegett a fejlesztők szeme előtt. Csakhogy a dolgok megváltoztak, amikor a fejlesztés a MindsEye új irányvonalára terelődött. „Leslie soha nem döntötte el, hogy milyen játékot akar készíteni” – mondták a BBC-nek. „Nem volt koherens irányvonal”. Ez a konkrét irányvonal hiánya „a kezdetektől fogva megnehezítette a projektet” és végül csúfos bukáshoz vezetett. Egy volt alkalmazott, Margherita Peloso elmondta, hogy „kinevették” őket az értekezleteken, amikor felvetették aggályaikat a játékkal kapcsolatban.

Borítókép forrása: Steam