• A Gearbox elkészült a Battleborn munkálatainak utolsó simításaival
  • A csapat már a premiert követő tartalmak megalkotásán dolgozik
  • Napokon belül elrajtolhat a bétateszt, elsőként PS4 konzolokon 

Úgy tűnik, hogy nem hiába koncentrált minden erejével a Gearbox Software a Battleborn befejezésére, hiszen bő másfél hónappal a megjelenés előtt (igaz, ugyanennyivel az eredetileg tervezett február premier után) elkészültek a programmal, a játék mesterlemeze pedig készen áll a sorozatgyártásra PS4, Xbox One, és PC géptípusokon egyaránt.

Persze a stúdió fejlesztői nem mehetnek szabadságra, hiszen máris nekifogtak a játék megjelenését követő tartalmak legyártásába (vélhetően új hősök, pályák, fegyverek, felszerelések megalkotásába), illetőleg fel kell készíteniük a szervereket és az online infrastruktúrát a hamarosan rajtoló bétatesztekhez. Ezek pontos dátumát még nem hozta nyilvánosságra a cég (de nem lehet messze a vészesen közelgő premiert tekintve), csupán annyi bizonyos, hogy elsőként a PS4 tulajdonosok indulhatnak csatába a többjátékos térképeken.

A MOBA műfajból alaposan merítő, számos lehetőség mentén fejleszthető hősöket kínáló shooter azonban nem csak a csapatalapú multiplayer élményre fókuszál majd, hiszen az ötfős kooperatív kampányba akár egymagunk is belefoghatunk, melynek során - a Gerabox ígérete szerint - egy remek történetet izgulhatunk végi. A világegyetem ugyanis hatalmas veszélybe kerül, a Varelsi nevű, misztikus idegen faj sorra pusztítja el az útjába kerülő csillagokat, mígnem egyetlen marad csak belőlük: a Solus. A romba döntött bolygókról menekülő idegen létformák ezért szövetséget kötnek, és legjobb harcosaikat küldik a Solus-ra, hogy revánsot vegyenek a Varelsin, és megmentsék a világegyetemet. A választható karaktereink tehát e közül az öt eltérő tulajdonságú faj (Peacekeepers, Last Light Consortium, Rogues, Eldrid, Jennerit Empire) képviselői közül kerülnek ki, az univerzum sorsa pedig onnantól már csak a taktikai érzékünkön és a reflexeinken múlik.