• A Unity parkour rendszerét használja az Assassin's Creed Mirage
  • Ezt Fabian Salomon vezető producer erősítette meg
  • Az abban látott tömegek is visszatérnek

Nem titkolt szándéka a Ubisoftnak, hogy a nemrég hivatalosan is bemutatott Assassin's Creed Mirage visszakanyarodjon kicsit a széria gyökereihez, értendő ezalatt például a hossza, vagy az RPG elemek kikerülése. Bagdad városában pedig a parkour sem lesz ugyanolyan, mint az elmúlt évek játékaiban, a rendszert ugyanis az Assassin's Creed Unity-hez hasonlóra tervezték, erről Fabian Salomon vezető producer beszélt a Arab Hardware-nek. A Unity ugyan egyáltalán nem a legjobb epizód a szériában, ugyanakkor a parkourt sokan remeknek tartják benne, így üdvözlendő a döntés, hogy ezúttal némileg komplexebb mechanikát kapunk, pláne, hogy a Párizsban látott tömegeket is viszont láthatjuk, ahogy arról már volt szivárgás korábban.