• Újabb frissítés jelent meg
  • Ami elhozta a skálázható nehézséget
  • Mától elérhető

A Ubisoft ma adta ki az Assassin's Creed Valhalla újabb frissítését, az 1.5.0-ás verziót, amely a Dawn of Ragnarök márciusi megjelenésére készíti elő a viking kalandot. A frissítés természetesen rengeteg hibajavítást és játékmenetbeli módosítást is tartalmaz, emellett feloldja a Saga nehézségi módhoz való hozzáférést. A Ubisoft blogbejegyzése szerint a Saga Difficulty lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a harcot és a lopakodást személyes preferenciáiknak megfelelően finomhangolják. A harci változtatások különösen azt biztosítják, hogy az ellenségek kevesebb kárt okoznak, eközben a lopakodáson alapuló beállítások több időt adnak a játékosoknak, hogy akciókat hajtsanak végre, amikor észreveszik őket. Az új harci beállításokkal a játékosok az Eivor által bekapott - vagy épp általa kiosztott – sebzések értékét, és az adrenalin-regenerációt is beállíthatják.

A Ubisoft 2020 novemberében indította útjára az Assassin's Creed Valhallát cross-gen címként. Úgy tűnik, a viking korabeli helyszínválasztás a kiadónak is kedvezett, tekintve, hogy a kaland a franchise történetének leggyorsabban fogyó darabja lett. Egy nemrégiben kiadott pénzügyi eredményjelentésben Yves Guillemot vezérigazgató megerősítette, hogy a Valhalla 1 milliárd dolláros bevételt hozott a cégnek, és ezzel az eddigi legtöbbet értékesített Assassin's Creed-kiadás lett.