- Az Assassin’s Creed Unity PS4 és Xbox One konzolon 900p felbontásban üzemel, 30 fps mellett
- A Ubisoft Montreal producere szerint azért döntöttek így, hogy ne legyen vita
- Az anyacég ez cáfolta, mondván, nem fogták vissza egyik verziót sem
- A rajongók nagyon nem örülnek
A Ubisoft ma reggel jelentette be, hogy az Assassin’s Creed Unity mind a PS4, mind pedig az Xbox One konzolon egységesen 900p felbontásban fog futni, a képkockafrissítés pedig 30 lesz. A VideoGamernek adott nyilatkozatában a Ubisoft Montreal producere, Vincent Pontbriand azt mondta: „azért döntöttünk úgy, hogy azonos szintre hozzuk ezeket a részleteket, hogy elkerüljük a vitákat és egyebeket.” A szűk keresztmetszet egyébként a processzor, amit a mesterséges intelligencia terhel le, így ezért kell 30 fps-sel megelégedni.
A rajongók, talán mondani sem kell, nem vették jó néven ezt a kijelentést, s azonnal meg is született a PS4NoParity hashtag, aminek segítségével sok játékos kifejezhette csalódottságát a kiadó döntését illetően -- a többség nem érti, miért kellene egy olyan stúdiót támogatni, ami Pontbriand kijelentése szerint nem hajlandó kihozni a maximumot a termékéből, mások visszamondják az előrendelésüket és elkerülik a játékot.
A Ubisoft ezek után gyorsan kiadott egy hivatalos közleményt, amiben elmondták: félreértelmeztük Pontbriand szavait, a csapat nem csökkentette a játék részletességét egyik konzol kedvéért sem. „Nem hoztunk olyan döntést, hogy visszafogjuk valamelyik kiadást.” Ennek ellenére azonban marad a 900p és a 30 fps.
