Az EA elég sajnálatos körülmények között törölte a Cliffhanger Studios fejlesztés alatt álló Black Panther-játékát, hiszen ezzel a lendülettel bezárták a fejlesztőstúdiót is. A nagy elkaszálás azért is sajnálatos, mert Jason Schreier, a Bloomberg jól tájékozott újságírója a napokban leleplezte, hogy a játék egy továbbfejlesztett, Shadow of Mordor-ihlette ellenségemlékezeti rendszerrel (Nemesis System) készült volna. A kiszivárgott információk szerint a wakandai Marvel-hős legendáján alapuló játékban T’Challa, Azuri, Killmonger és Shuri versengtek volna a Fekete Párduc címért, nem is akármilyen módon: miközben a játékos kiválaszthatta volna, melyik hősként szeretne játszani, a többi karakter riválisként jelent volna meg a történetben.
Azt is tudjuk, hogy a Marvel-univerzumból jól ismert alakváltó faj, a Skrullok is feltűntek volna, akik álcázva próbálták volna megszállni Wakandát. Közülük egyesek szövetségesnek tűntek volna, míg mások a játékos korábbi döntéseitől függően reagáltak volna az eseményekre, hasonlóan a Shadow of Mordor dinamikus ellenségkezeléséhez. Ez az ambiciózus, interaktív narratív rendszer azonban nehézségekbe ütközött a fejlesztés során, különösen azért, mert a stúdió egyszerre próbált egy új játékot és egy új csapatot is felépíteni.
Bár a projekt már közel négy éve futott, az EA vezetősége csalódott volt, hogy a játék még mindig csak az előkészítő fázisban tartott, ezért döntöttek a stúdió bezárása és a játék törlése mellett. Némi öröm az ürömben viszont, hogy mindezek ellenére sem kell beérnünk Black Panther-játék nélkül. Készül ugyanis egy másik Fekete Párduc témájú cím is, a Marvel 1943: Rise of Hydra, amely a második világháború idején játszódik, és több karaktert, köztük a fiatal Steve Rogerst és T’Challa nagyapját, Azzurit helyez a középpontba. Ez a játék, melyen Amy Hennig új csapata, a Skydanve New Media dolgozik, némi csúszást követően várhatóan jövőre jelenik meg.
Borítókép forrása: EA, Cliffhanger Games, Square Enix