• mesterséges intelligenciával kísérletezik a cég
  • Létrehoztak egy saját segédprogramot
  • Amely az NPC-k párbeszédeit generálja

A mesterséges intelligencia elmúlt évekbeli térnyerésével sokan aggódnak amiatt, hogy a technológia miatt a művészek és szinkronszínészek potenciális munkáktól eshetnek el akár a játékiparban is. Csakhogy nemcsak a művészek aggódnak az AI népszerűsége miatt, hiszen az olyan eszközök, mint a ChatGPT, az írókat is nyugtalanítják. Most ezt tovább fokozza a Ubisoft, amely nemrég bejelentette, hogy létrehozott egy saját AI-eszközt, amely az NPC-k párbeszédének generálásában segít.

A Ubisoft azt állítja, hogy ez az eszköz segíteni fogja a videojátékos szkript-írókat, és "több időt és szabadságot" ad nekik, hogy a főszereplők és a átvezetők fontosabb dialógusain dolgozzanak, lényegében kihagyva az NPC-hangsávok létrehozásával járó összes ismétlődő foglalatosságot. A Ubisoft La Forge által létrehozott Ubisoft Ghostwriter az NPC-k dialógusait tudja generálni, az egyszerű szavaktól kezdve a komplett mondatokig. A Ubisoft nyíltan és büszkén használja az AI-t a játékfejlesztésben, és ez irányt mutathat több nagyvállalat előtt, hogy ugyanezt tegyék.