Battlefield: Hardline – szintén késik, nem is keveset

Az EA a Battlefield: Hardline megjelenési dátumát is elhalasztotta, méghozzá nem csak pár hónappal. Idén már ne számítsunk az eljövetelére.

Andrew Wilson vezérigazgató nem hantázott, amikor azt mondta, hogy az EA egyik új irányvonala értelmében nem veszik olyan szigorúan a megjelenési dátumokat, inkább hagynak időt a fejlesztőknek jól megcsinálni játékaikat. Nos, tényleg nem ragaszkodnak a bejelentett dátumokhoz, hiszen az este folyamán a Dragon Age: Inquisition mellett a Battlefield: Hardline-t is eltolták. Ráadásul eme FPS október 21-ről 2015 valamikorra csúszott, úgyhogy nyugodtan mondhatjuk, hogy jelenleg nincs megjelenési dátum.

„Az E3-on elindítottuk a Hardline bétáját, nem csak azért, mert meg akartuk mutatni a játékot, hanem hogy valóban játszhassatok vele” -- kezdte magyarázni az okokat Karl Magnus Troedsson a DICE-tól. „Millióan ugrottatok fejest bele. A Visceral Games pedig sokat tanult a játékosoktól arról, hogy mit is szeretnének.”

Troedsson elmondása szerint ezen adatok és visszajelzések alapján már most sok változtatást eszközöltek a játékon, ráadásul új ötleteken, lehetőségeken és utakon kezdtek gondolkodni, amikkel még jobbá tehetik a Battlefield: Hardline-t -- ezek egy részét már meg is osztották velünk. Az újítások főleg a multiplayer összetettségét, az egyszemélyes kampány történetének mélységét és a program stabilitását fogja komolyan érinteni.

„Csak egyetlen probléma van. Több idő kell. Ez nem adatott volna meg, ha az eredeti megjelenési dátum szerint pár hónap múlva kihozzuk a játékot. Meg kellett hoznunk a helyes döntést, ha azt akarjuk, hogy a Hardline legyen a legjobb, leginnovatívabb Battlefield-játék, amit a rajongóknak adhatunk.”