Amióta a Ubisoft E3-as konferenciáján bemutatták a Beyond Good & Evil 2 első előzetesét, meglehetősen nagy a hírmozgás a játék körül. Sok mindent megtudtunk erről a sokat halogatott programról, de egy valamit nem láttunk egészen eddig: hogyan fog ez mozgásban kinézni?

Nos, tegnap megígérték, hogy hamarosan megkapjuk az első, a játékmenetbe betekintő videót, és ez így is történt. Az este folyamán feltűnt a neten egy gameplay-videó, amiben a Beyond Good & Evil 2 atyja, Michel Ancel mesél a program működéséről.

Mint látható, lesz egy 400 méteres anyahajónk, amiből kiröppenhetünk a 20 méteres kisebb hajónkból, amiből kirepülhetünk jettpackkel felszerelt, magunk kénye kedve szerint megalkotható karakterünkkel, hogy aztán például pizzát szállítsunk némi pénzért. A legütősebb mégsem ez, hanem az, amikor Ancel a kis majomtól elkezdi távolítani a kamerát, aztán végül már a világűrben járunk. És a bolygó forog a tengelye körül, és forog a Szaturnuszra hajazó nagyobb bolygó körül is, így adva meg a természetesnek ható napszakváltozást. És nincsen loading képernyő!

Az olyan nyalánkságokról már nem beszélve, mint mikor felgyorsítunk, egy bizonyos sebesség felett a súrlódástól lángra kap a hajónk, vagy amikor becsapódik egy aszteroida a bolygóba, valós időben változik meg a környezet. Szóval nagyon hatásos ez a demó, reméljük, a teljes játék legalább ilyen ütős lesz, és persze tartalmas, mert szép a nagy játéktér, de ha nincs mit csinálni benne, megette az egészet a fene.