Eddig csak azt lehetett tudni, hogy a Black Ops 4 a digitális áruházakban hasít, miközben a fizikai változat eladásai gyengélkednek, most viszont az Activision pontos számokkal is előállt, ami alapján kijelenthető, hogy kihagyott kampány ide vagy oda, a Call of Duty még mindig a játékipar egyik legjövedelmezőbb IP-je. Méghozzá nem is akárhogy: a hivatalos közlemény szerint csak az első három nap kerek 500 millió dollárt (nagyjából 140,7 milliárd forintot) hozott a konyhára.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!
  • A Call of Duty: Black Ops 4 nagyszerűen nyitott a digitális boltokban
  • Ez pedig a bevételen is meglátszik igen vastagon
  • Az Activision szerint három nap alatt félmilliárd dollárt hozott nekik a játék

Alighanem sokan felkapták a fejüket, mikor a Call of Duty: Black Ops 4 bejelentésekor a Treyarch és az Activision közölték, hogy teljesen elhagyják az egyjátékos kampányt, helyette inkább a hatalmas népszerűségnek örvendő battle royale módot emelik be a játékba Blackout néven. Hogy ezzel a lépéssel nagyot kockáztattak, az nem is lehet kérdés, de a jelek szerint bejött nekik a húzás.