• A fejlesztők bejárták a valódi csaták helyszíneit
  • A többjátékos mód lassabb, taktikusabb lesz
  • A zombis mód háttérsztorija valós eseményeken alapul
  • A zombis mód a Dead Space-ből is merít

Azt már egy ideje tudjuk, hogy a Sledgehammer Games egy meglehetősen emberközeli módon szeretné bemutatni a második világháború borzalmait a Call of Duty: WWII-ban. Hogy ezt elérjék, szükségük van az autentikusságra, jószerivel minden téren, például a helyszínek esetében is. Éppen ezért látogatott el a csapat az olyan helyszínekre, mint Normandia vagy Aachen.

De a Sledgehammer Games alapítói, Michael Condrey és Glen Schofield nem csak erről mesélt az Edge magazinnak. Elárulták azt is, hogy a jövőbeli elemek nélkül (pl.: falon futás) kicsit másabb lesz a többjátékos élmény, mint az utóbbi néhány Call of Duty-ban, a WWII-ban ugyanis „nem kell a fentről jövő támadásoktól tartani”, a csatákat földön vívhatjuk meg. Lassabbá és taktikusabbá vált a játékmenet. Emellett a térképek nem csak a nyugati frontból merítkeznek, de részleteket ezzel kapcsolatban nem árultak el.

Végül a Zombies játékmódról is esett szó, ami természetesen ezúttal sem maradhat ki a játékból. A páros elárulta, hogy ezúttal a háttérsztori egy valós esemény lesz, és az autentikusság ebben a játékmódban is nagy szerepet játszik. Mi több, a Dead Space jellegzetességeit is fel fogjuk ismerni, merthogy sokat merítettek abból a játékból. Condrey és Schofield ugyanis a Dead Space trilógia fejlesztésekor még a programot jegyző Visceral Gamesnek dolgoztak, s most megragadták az alkalmat, hogy visszanyúljanak ezekhez a gyökerekhez.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!