A The Witcher 3: The Wild Hunt, tipikusan az a játék, amibe kis túlzással a világ összes idejét belepakolhatják a szerepjátékok kedvelői, hiszen nem elég, hogy a CD Projekt RED elképesztően sok tartalmat szuszakolt Ríviai Geralt utolsó nagy kalandjába, a választási lehetőségek és a szerteágazó fejlődési rendszer miatt az újrajátszhatósági faktor is elég magas. Ha mindehhez hozzávesszük, hogy az atmoszféra finoman fogalmazva is magával ragadó, könnyen érthetővé válik, miért térnek vissza hozzá rendszeresen a rajongók, akik a REDkit debütálása óta megszámlálhatatlanul sok extrával dobhatják fel az élményt, hála a modderek kitartó munkájának. Május végén adtuk hírül, hogy a CDPR gőzerővel dolgozik a cross-platform modtámogatást hozó utolsó (mondjuk ez a szónáluk nem sokat jelent, lásd Cyberpunk 2077) nagy frissítésen, és bár a stúdió 2025-re ígérte az update megjelenését, a tervezettnél sajnos tovább kell várniuk a PlayStation 5 és Xbox Series X/S tulajoknak.
We originally planned to introduce cross-platform mod support for The Witcher 3: Wild Hunt on PC, PlayStation 5 and Xbox Series X|S later this year, but the rollout is now shifting to 2026.
— The Witcher (@thewitcher) September 25, 2025
We apologize for the delay and will share more details as we get closer to the release.… pic.twitter.com/klXCkudiz1
„Eredetileg azt terveztük, hogy még idén elhozzuk a cross-platform modtámogatást a The Witcher 3: Wild Hunthoz PC-n, PlayStation 5-ön és Xbox Series X|S-en, ám a megjelenés sajnos 2026-ra csúszik” – olvasható a CD Projekt RED fent mellékelt tweetjében (via PC Gamer). „Elnézést kérünk a késésért, a megjelenéshez közeledve újabb részletekkel fogunk szolgálni. Köszönjük a türelmeteket!”
A bejegyzésben linkelt FAQ rámutatott, hogy a modokhoz konzolon is szükség lesz mod.io fiókra (amit aztán össze is kell kapcsolni a CD Projekt RED fiókunkkal), ráadásul megkötésekkel is találkozhatunk, szóval – akárcsak a Bethesda játékainak esetében – lesz némi különbség a PC-s és a konzolos felhozatal között. Kiderült továbbá, hogy nemcsak a REDkit segítségével készült rajongói alkotások kerülhetnek be a listába (cserébe ezeknek van a legnagyobb esélyük arra, hogy megjelenjenek PS5-ön és Xbox Series X|S-en), modokat kreálni pedig csak PC-n lehet, bár ez igazából magától értetődő. Idén tehát már sem Shreket, sem Thomas, a gőzmozdonyt nem vadászhatják le a konzolosok, de azért bízzunk benne, hogy nem kell olyan sokat várni a szóban forgó update érkezésére.