• Egy játékos meglepő részletre lett figyelmes
  • A Dead Space felújításában
  • Isaac finoman jelzi, ha veszélyt észlel a környezetében

Tegnapelőtt végre megjelent a Motive műhelyében készült Dead Space remake, a szakma pedig egyenesen odáig van érte – nem véletlenül. Persze könnyű azt mondani, hogy hozott anyagból egyszerűbb dolgozni, de a legtöbb újságíró kiemelte, hogy az EA alá tartozó stúdió elképesztő alapossággal alkotta újra a Visceral Games 2008-as klasszikusát, nem csupán felújítva annak látványvilágát, de új, korszerű mechanikákkal, valamint eddig nem látott tartalmakkal is bővítve Isaac tortúráját. A csapat kiváló munkájáról árulkodik az a részlet is, amelyet a Ronathan64 nevű Reddit-felhasználó vett észre nemrég, a mindössze pár másodperces felvételen ugyanis az látható, hogy a játék immáron beszélni is tudó főhőse bizony nyitott szemmel jár a USG Ishimura szebb napokat is látott fedélzetén.

A rövid videó során a játékos épp a nagyszerűen kidolgozott környezetet veszi szemügyre, hamar feltűnhet viszont, hogy Isaac nem követi a kamera mozgását, tekintete ugyanis egyetlen pontra összpontosul. Odafordulva láthatjuk, hogy egy nekromorf fekszik a földön, azt pedig már az eredeti verzióban is megtanulhattuk (jobbára a saját kárunkon), hogy ami halottnak tűnik, az nem biztos, hogy valóban az. Úgy fest, hogy tisztában van ezzel a derék mérnök is, hiszen belelőve a testbe a lény pillanatok alatt felugrik, oka volt tehát annak, a főhős nem a látképben gyönyörködött. Ez egy olyan apró részlet, ami a legtöbb játékosnak valószínűleg elkerülné a figyelmét, de ebből is látszik, hogy a Motive mindenre odafigyelt a fejlesztés során. Remélhetőleg a második rész esetleges felújításában is legalább ilyen minőséget kapunk majd.