• Január 27-én érkezik a remake
  • Konzolon kétféle opció lesz
  • Természetesen a ray-tracing is bekerült

A klasszikus horror franchise első részének remake-je a legendás USG Ishimura teljesen újjáépített és átdolgozott változatát tartalmazza, így a grafikai megvalósítás abszolút a mai kor igényeihez fog illeszkedni. Ahogy a nemrég megjelent 20 perces Dead Space játékmenet-felvételekből is egyértelműen kiderült, a játék jelentős vizuális frissítést kapott a 2008-as eredetihez képest. Az EA által gyakran használt Frostbite motorra építve az új Dead Space jelentős grafikai tuningot élvezhet, ráadásul úgy, hogy választhatunk, hogy a teljesítményt vagy a szebb grafikát részesítjük-e előnyben. Xbox Series X-en és PlayStation 5-ön a játékosoknak lehetőségük lesz választani a ray-tracinggel megtámogatott 4k/30 fps mód és a ray-tracing nélküli 2k/60 fps mód között, attól függően, hogy ki melyiket preferálja. A Dead Space felújítása január 27-én jelenik meg PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re.