• A tárgyak átszínezésére használatos shaderek fogyóeszközök a Destiny 2-ben
  • A változtatás nem nyerte el a játékosok tetszését
  • A rajongók azzal fenyegetőznek, hogy egy centet se költenek mikrotranzakciókra, amíg ez az állapot fennáll

A napokban jelent meg a Destiny 2, azonban a Bungie sokak által várt játékának egyáltalán nem volt sima a startja. A rajongók ugyanis fölfedezték, hogy az előző részben még permanens shaderek, melyekkel a páncélunkat színezhetjük át, ezúttal már fogyóeszközök. A helyzetet tovább súlyosbítja, hogy a valódi pénzért vehető csomagokban mindössze három shader lapul, ami akárhogy nézzük, nem elég a négyrészes páncél (sisak, mellvért, karvért és lábvért) teljes átfestésére. Ráadásul még az előnézet funkció sem áll rendelkezésünkre, ezért maximum tippelni tudunk, hogy fogunk majd kinézni a színcsere után.

Az eset nem egy rajongónál kicsapta a biztosítékot, akik mind azt követelik, hogy a shaderek az előző részhez hasonlóan működjenek, azaz ne tűnjenek el az első használat után. Van, aki szimplán csak csalódott a stúdióban, amiért ilyesmit léptek, mások viszont tovább mentek, és arra bíztatnak mindenkit, hogy egy centet se költsön mikrotranzakciókra, amíg a shaderek nem permanensek újra. A Bungie egyelőre nem nyilatkozott az ügyben.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!