• A Doom Eternal alatt már az id Tech 7 dübörög
  • A programozóknak nem kellett korlátozni a sebességet
  • Ha erős vas van alatta, akár 1000 fps-es sebességre is képes

Az id Tech motor a stúdió egyik legfontosabb értéke, hiszen rendkívül jól optimalizált, és 60 fps-es korlátozás mellett gyönyörű látványt tudott biztosítani a Doomnak, és a Doom Eternalnál sem kell majd szégyenkeznie. ráadásul PC-n az id Tech 6 esetében túl is futhattunk a 60 fps-en, bár ott még voltak korlátok.

A motor vezető programozója, Billy Kahn szerint az id Tech 6-ot 250 fps-ben kellett maximalizálniuk, ám a Doom Eternal alá került id Tech 7-nél már nincs limit, ha bírja a vasad, akár 1000 fps-t is ki lehet csiholni a játékból.

Kahn az amerikai IGN-nek adott interjújában továbbá azt is elárulta, hogy a Doom Eternal motorja több részecskét képes a képernyőre varázsolni, miközben simább a framerate. Ez annak köszönhető, hogy az id Tech 7 effektívebben használja ki a processzor magjait. Khan megerősítette, hogy mindez már az Xbox One X-en és a PS4 Prón látványosan megmutatkozik majd, de a PS5-re és az Xbox Series X-re történő fejlesztést is megkönnyíti – bár azt nem részletezte, hogy miképpen.

A március 20-án érkező Doom Eternal tehát egy technikai téren is csúcsra járatott játék lesz, amit csak tetézni fog a páratlan akció és az új többjátékos mód.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!