Nemrég egy Twitter-üzenetből derült ki, hogy a Star Wars Jedi: Fallen Order nem csak az EA Play streamjében fog szerepelni az E3 2019-en, de a Microsoft konferenciáján is jelen lesz, és „különleges betekintést” kapunk a programba, amiről Stig Asmussen direktor elárult néhány részletet a PlayStation Official Magazine-nak adott interjújában.

Kiderült, hogy a játék bár az Obi-Wan Kenobi által csak sötét időknek nevezett érában fog játszódni, vagyis Palpatine császár uralma alatt, a Jediket kiirtó 66-os parancs után, maga a program hangulata nem lesz konstans borús. A Respawn a reményt és a szépséget is belecsempészte a történetbe a reménytelenség és a rémtettek közé, ami természetesen nagyon helyes lépés, hiszen a Star Wars nem egy sötét történet, hanem egy pozitív kicsengésű eposz.

Arra a kérdésre, hogy a küldetések lineárisak vagy nyitottak lesznek-e, Asmussen azt felelte, hogy egyik sem. Ez azt feltételezi, hogy valamiféle köztes megoldással rukkoltak elő, bár további részleteket erről nem árult el.

A harcrendszerről viszont hajlandó volt kicsit többet beszélni. A Star Wars Jedi: Fallen Orderben nem úgy kell majd harcolni, mint a Force Unleashedben, nem leszünk elszabadult gyorsvonat vagy ipari ventilátor, ami tömegeket képes lezúzni és felszecskázni maga körül. Asmussen elmondása szerint át kell gondolnunk, hogy melyik ellenfelet hogyan közelítjük meg és hogyan győzzük le, nem lesz elég annyi, hogy tízszer kupán vágjuk a fénykarddal.