Ahogy azt a tegnapi leleplezés során ígérték, ma újabb részletek láttak napvilágot a Turtle Rock Studios új játékáról, az Evolve-ról. Az első és talán legfontosabb sok játékos számára, hogy lesz valamiféle egyszemélyes játékmód az alapvetően multis élményre fókuszáló programban, azonban erről a fejlesztők még nem állnak készen részletesebben nyilatkozni.

Az Evolve cselekménye távoli, veszélyes bolygókon játszódik majd, amelyek közül a legnagyobbat úgy hívják, hogy Shear, itt laknak a telepesek. A világok flórája és faunája nem csak azért jött létre, hogy helyszínt biztosítsanak a vadászatnak, a környezet fontos szerepet kap. A nagy kiterjedésű, túlburjánzott növényzetben lehetőségünk lesz az ötödik játékos által irányított szörnyeteg nyomait követni, például a lábnyomait. Viszont a mumus is kiaknázhatja a természet csodáit, egyebek mellett azzal, hogy az MI irányította állatokat levadászva és elfogyasztva megnöveli méretét, testi erejét.

A PC-re, PS4-re és Xbox One-ra megjelenő Evolve kínálta vadászatra jelentkező négy játékos a következő osztályokból választhat: támadó, doki, támogató, valamint vadász. Értelemszerűen e kasztok mellé meghatározott felszerelések és képességek járnak. Az is kiderült, hogy a négy játékos végtelen mennyiségű lőszerrel lesz megáldva, és háromszor lehet majd feltámasztani az elesetteket, mielőtt végleg kihalnak a körből.

A Hunt módon túl -- amiben a lény célok teljesítésével győzedelmeskedhet -- lesznek egyéb játékmódok is, de ezekről sajnos egyebet egyelőre nem tudni. Azt viszont zárásképpen még elárulták a fejlesztők, hogy az 1v4 meccsek akkor is továbbmennek, ha valaki kiszáll közben, ilyenkor az MI veszi át az irányítást a gazdátlan karakter fölött, mint a Left 4 Deadben, sőt, ez esetben a játékban maradt játékosok is átválthatnak az üres szereplőre, mint a Fuse-ban.

evolve.jpg