• A Fallout 76 nem úgy sült el, ahogy azt a Bethesdánál várták
  • Ennek ellenére szerintük érdemes volt megpróbálni
  • A fő profiljukban viszont az egyjátékos RPG-k maradnak

A Fallout 76 hamarosan megkapja az NPC-ket és dialógusokat is elhozó Wastelanders című DLC-t, de valószínűleg már ez sem fog túl sokat javítani a program finoman szólva sem pozitív megítélésén. A rengeteg sebből vérző játék csúfos bukást produkált, de a Bethesda marketing és kommunikációs osztályának alelnöke, Pete Hines szerint még így is megérte elkészíteni.

Elmondása szerint mindenképpen érdemes volt a stúdió addigi profiljától eltérő programmal kísérletezni, annak ellenére, hogy az nem sült el úgy, ahogy várták. Ez viszont nem jelenti azt, hogy nem is szabadott volna megpróbálni, főleg annak tükrében, hogy a csapat sokszor érezte úgy, hogy a Fallout élvezhető lenne többjátékos formában.

Viszont Hines azt is leszögezte, hogy továbbra is elkötelezettek az egyjátékos élmény mellett, ezért jelentették be a Starfieldet 2018-as E3-on. Ezzel akarták megüzenni a rajongóiknak, hogy a Fallout 76 csupán egy próbálkozás volt a részükről, de maradnak a történet központú, egyjátékos szerepjátékok vonalán.