• Enyhén szólva is rögösre sikerült annak idején a Fallout 76 rajtja
  • Todd Howard szerint azonban sokat tanultak belőle
  • Leginkább annak a kapcsán, hogy milyen élményt várnak tőlük a rajongóik

A Fallout 76 rajtja annak idején enyhén szólva sem volt egy diadalmenet. A játék borzalmas technikai állapotban jelent meg, tömve bugokkal és más hibákkal, valamint az sem tetszett sokaknak, hogy a Bethesda ezzel a címmel egy multira kihegyezett irányba kezdte el terelgetni az addig szigorúan az egyjátékos kampányáról híres Fallout szériát. És bár a helyzet azóta sokat javult a folyamatos frissítéseknek hála, azért érhető, ha sokan a mai napig keserű szájízzel gondolnak a játékra.

Nemrég pedig maga Todd Howard is elismerte egy interjúban, hogy a Fallout 76 rajtja nem sikerült a legjobban, és alighanem sok emberben csalódottságot keltett. A Bethesda Game Studios igazgatója azonban egyből sietett hozzátenni, hogy számukra mindez egy remek lecke volt, mely hozzásegítette őket, hogy megértsék, pontosan mit is várnak tőlük a rajongóik. Howard szerint ugyanis a Fallout 76 és az Elder Scrolls Online döbbentette rá őket, hogy még a multira kihegyezett címeiknél is igencsak fontos, hogy akár egyedül játszva is élvezhetőek legyenek, hiszen sok játékos pont ezt az élményt keresi az alkotásaikban.