• A fejlesztők a For Honor múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélnek
  • For Honor teszt

Több mint két éve már, hogy megjelent a For Honor, és bár akkor az ember nem hitte volna, hogy ez a játék még 2018-ban is aktív közösséggel fog bírni, a helyzet az, hogy ahogy a Division és a Rainbow Six: Siege, úgy ez a program is megtalálta a maga közönségét. A Ubisoft szakemberei úgy vélik, ez annak köszönhetik, hogy a For Honor a másik két címhez hasonlóan „élő szolgáltatás”, vagyis folyamatosan változik, bővül, megújul.

A lenti videóban Luc Duchaine, a For Honor márka direktora mondja, hogy sosem hagyták abba a munkát a játékon, minden téren fejlesztették, és ez a szépsége az ilyen „élő” játékoknak. Elmondása szerint ennek az üzleti modellnek számos kihívása van, ami a fejlesztés során kezdődnek és a játék kiadása után is tartanak, hiszen érdemben kell reagálniuk a játékosok igényeire.

Ami a For Honor jövőjét illeti, jól tudjuk, hogy kint lesz az E3 2018-on, és a Ubisoft sajtókonferenciáján fogják leleplezni a jövőbeni tartalmakat, illetve szeretnék megmutatni a nagyközönségnek, hogy mennyit fejlődött az elmúlt két évben a játék.