A Forza Horizon 2 nem csak Xbox One konzolra fog megjelenni, hanem a Microsoft egyel régebbi masinájára, az Xbox 360-ra is, a két játék pedig nem lesz egyforma, már technológiai szempontból sem, de a funkciók és lehetőségek terén is két külön programként kell kezelni a játékokat.

A technológiai megvalósítás terén a különbséget a használt grafikusmotorok jelentik, az Xbox One-ra írt Forza Horizon 2 ugyanis a Forza Motorsport 5-ben látott megoldást használja, míg az Xbox 360-as kiadás a Forza Horizon már kopottas motorját kapta meg. Mindez azzal jár majd, hogy Xbox 360-on lemondhatunk azokról a dinamikus időjárás effektekről, amik az új konzolon tárulnak elénk, s a világ kidolgozottsága sem lesz ugyanolyan.

A különbségek a kínálkozó lehetőségek terén folytatódnak, s noha ezek mibenlétéről egyelőre még a sötétben tapogatózunk, annyit már tudunk, hogy azonos elképzelések mentén felépített, de más és más játékokról beszélünk, ha úgy tetszik, ugyanazon törzs két ága -- driveatar technológia mondjuk biztos nem lesz, ez ugyanis csak az Xbox One felhője miatt valósítható meg.

Mindezen felül a játékokon két stúdió dolgozik: az elsődleges változatnak számító Xbox One verziót az eredeti Forza Horizon fejlesztője, a Playground Games készíti el, míg az átiratnak tekinthető Xbox 360-as játékot a Sumo Digital kapta meg.