A Turn 10 Studios kreatív igazgatója, Ralph Fulton egy rövid interjúban két olyan részletet árult el a Forza Horizon 2-ről, amiről eddig nem nagyon beszélt a fejlesztést végző Playground Studios: megtudtuk, milyen szerepet szántak a Kinectnek, s milyen lesz a történet.

A Kinecttel kapcsolatban tudni kell, hogy ez már nem elengedhetetlen része az Xbox One-nak, s június eleje óta egy olcsóbb kivitelben, a kamera nélkül is megvehető a gép, így sokak otthonában már eme periféria nélkül jutott el a konzol -- ennek ellenére azonban a Forza Horizon 2 kínál hangkommunikációra alapozó lehetőségeket ANNA képében. Ő lesz a virtuális asszisztensünk, akinek a segítségével navigálhatunk a játékvilágban, s aki tájékoztat minket arról, hogy mi folyik a játékvilágban, s csatlakoztak-e már a haverjaink.

Sajnos azonban ANNA-tól ne várjuk, hogy értesítsen a szólista kampány eseményiről, ilyen ugyanis nem lesz a folytatásban, bár az első részben sem volt nagy eresztés a névtelen karakterünkkel való csúcsra törés. Fulton azt mondta, hogy konkrét történet helyett egy, a fesztivál és a Drivatar köré épített, nagyon erős struktúrát kínálnak majd, amiben minden egyes pilóta rendelkezik a maga úgymond történetével, hiszen valódi emberek virtuális avatarjai cikáznak majd az utcákon.