• Autentikus XIII. századi japán világot kapunk
  • De nem lesz száz százalékosan korhű
  • A mongolok nem lesznek kétdimenziós papírmasé figurák

Bár a Ghost of Tsushima megjelenése valószínűleg még odébb van, az érdeklődés már is nagy iránta, ami nem csoda, az E3 2018-on a Sony meglehetősen ütős játékmenet videót mutatott belőle. A játék azonban hiába visz el minket a XIII. századi, éppen a mongolok támadása alatt álló Japánban, nem lesz száz százalékosan pontos történelmileg.

Erről beszél az alanti videóban Nate Fox kreatív direktor is, aki hamar leszögezi, hogy a céljuk ugyan a korhűség volt, emiatt rengeteg szakértő segített nekik a részletekben (hogyan kell fogni a katanát, inni a szakét, és így tovább), nem akarták a történelmet padlótól a plafonig teljes egészében újraépíteni.

Ennek megfelelően Ghost of Tsushima igazán látványos és autentikus játék lesz, remélhetőleg izgalmas szereplőkkel, a videóban is emlegetett érdekes, háromdimenziós szereplőkkel, de persze a japán történelem ismerői és a kultúra szakértői valószínűleg találnak majd benne kivetnivalót. De hát hé! Videojátékról van szó, nem történelemkönyvről.