• Az idei év legnépszerűbb zsánere a battle royale
  • Josh Van Held szerint azért, mert remekül streamelhetőek és könnyen tanulhatóak
  • A Xaviant igazgatója szerint a streamerek tették naggyá a zsánert

Napjaink egyik legnépszerűbb zsánere a battle royale, így természetesen rengeteg fejlesztő és kiadó megpróbálkozik ezzel a stílussal, hátha sikerül nekik is egy olyan jól menő játékot lerakni az asztalra, mint a PUBG vagy a Fortnite. Így tette ezt a Xaviant is, azonban a The Culling 2 olyan rosszul rajtolt, hogy a fejlesztőgárda inkább visszatért az első rész tökéletesítéséhez.

Most pedig a stúdió igazgatója is megszólalt, aki egy interjú keretében kifejtette, szerinte miért olyan hatalmas siker a battle royale. Josh Van Held szerint a zsáner elsősorban annak köszönheti a népszerűségét, hogy könnyű elsajátítani az alapjait, és streamen nézve is nagyon szórakoztató. Szerinte a streamerek tették és teszik naggyá a műfajt, és elnézve például Ninja egy-egy sikeresebb adását, ezzel a meglátással igen nehéz vitába szállni.

the-culling-2-03.jpg