Amikor a Crysis 2 megjelent, mindenki szentül hitte, hogy végre eljött az a játék, ami megmutatja, mire képes a gépházban dübörgő DX11-es szörnyeteg. Aztán jött a pofára esés: a játék nem támogatta az új VGA-k képességeit, a grafikát is alig-alig lehetett állítani, a textúrák pedig csúnyák, elnagyoltak voltak, mert ahelyett, hogy a PC-hez igazították volna őket, egy az egyben átvették a konzolos változatokat. Persze később jött egy rakás javítás és textúracsomag, de hol volt már a tavalyi hó, ugye.

Nos, a Crysis 3-mal nem követi el a Crytek ugyanezt a hibát. Lesznek részletes grafikai opciók, mi több, a PC-s változat alapból nagy felbontású textúrákkal érkezik, így akinek bírja a gépe az igencsak vaszabálónak tűnő CryEngine 3-at, az minden eddiginél szebb látványban gyönyörködhet majd, legyintve a konzolos portok alacsony felbontására és gyengébb képminőségére. A PC Gamer egy képet is szerzett a beállításokról, alant ezt láthatjátok (kattintásra megnő).

Állíthatjuk a víz, az árnyékok, a részecske-effektek, a textúrák és az objektumok részletességét is, csak hogy kiemeljük a legtöbb erőforrást felzabáló opciókat. A Crysis 3 jövőre jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra -- a gépigényről itt tájékozódhattok.

Crysis 3 Advanced Graphics Options