Kodzsima Hideo most épp egy Metal Gear Solid 5 sajtóbemutatón van, ahol egyszerre próbálható ki a játék Xbox One-os és PS4-es változata. Mivel maga az esemény nem embargós, Kodzsima és a résztvevő újságírók össze-vissza tweetelnek a tapasztalataikról -- többek között így derült ki, hogy az Xbox One-os Metal Gear Solid 5 egész egyszerűen nem ér a PS4-es változat nyomába. A játékosok alacsonyabb képfrissítési sebességről és csúnyább látványról számoltak be a Microsoft gépén, Kodzsima pedig, megtörve a csendet, megerősítette, hogy jelenleg a PS4 a csúcs, és ezt bizony a Metal Gear Solid 5 is tükrözni fogja.

"Úgy gondolom, hogy az otthoni konzolok közül jelenleg a PS4 a legjobb" -- magyarázta Kodzsima a Famitsunak. "Kiváló a grafikus feladatok elvégzésére, mert 1080p-s felbontás mellett is képes 60 fps-es sebességgel renderelni. Mivel pedig jobb egy kicsivel a többi hardvernél, a képminőség a PS4-en lehet a leggyönyörűbb. A PS4 áll a legközelebb ahhoz a fotorealisztikus célkitűzéshez, amit mi a Kojima Productionsnél képviselünk."

Kemény szavak egy nagy embertől, akire az egész játékszama odafigyel! A sajtóeseményen egyébként az is kiderült, hogy a korábbi híresztelésekkel ellentétben a Ground Zeroes című előzményjáték (ami az MGS4 és 5 közti szakadékot hivatott áthidalni) egyáltalán nem két óra hosszú, hanem sokkal több annál, ami azért jó jel.