Lövésed sincs, hogy mi fán terem a Divinity? A Larian szerint nincs semmi gond!

A Divinity megjelenése előtt bőven lesz időd végigjátszani a két Original Sin játékot, de ez nem kötelező házifeladat.

Ha a Divinity: Original Sin hallatán csak annyi ugrik be, hogy "valami régebbi RPG", ne aggódj – a Larian Studios szerint a közelgő harmadik rész tökéletesen érthető lesz azok számára is, akik eddig egyetlen pillantást sem vetettek a sorozatra. A stúdió vezetője, Swen Vincke a GamesRadar interjújában tisztázta: az új Divinity nem közvetlen folytatása az Original Sin játékoknak, hanem egy teljesen önálló élmény, ami új korszakot nyit a franchise történelmében. A fejlesztők célja, hogy a világ és a történet önmagában is megállja a helyét, miközben a régi rajongók számára ismerős hangulatot őrizzen. Az pedig, hogy ez a hangulat pontosan milyen is, a The Game Awards gáláján bemutatott előzetes nagyon határozottan lefektette.

A Larian nem titkolja, hogy a szabadság szeretete vezérli őket, és örülnek neki, hogy most, a Baldur’s Gate 3 óriási sikere után, ismét a saját univerzumukban alkothatnak. A csapat szerint a korábbi Divinity-címek sokat tanítottak nekik arról, hogyan építsenek mély, interaktív világokat, de ezúttal nem ragaszkodnak a régi szabályokhoz. Az új rész új mechanikákat, friss narratív megközelítést és fejlesztett játékmenetet ígér, amelyet úgy terveztek, hogy a veteránok nosztalgiázhassanak, az újoncok pedig pillanatok alatt belerázódjanak a világába.

Hogy pontosan mikor merülhetünk el ebben az új kalandban, azt egyelőre nem tudni, de nyilvánvalóan még több éves távlatokat kell elképzelnünk. Ebbe igazán beleférhet akár a Divinity: Original Sin és a Divinity: Original Sin 2 végigjátszása is, de ez a Larian szerint egyáltalán nem kötelező házifeladat.

Borítókép forrása: Larian Studios