• Leépítésekre került sor a Bungie-nál
  • Ezt mostanra a cég vezérigazgatója is megerősítette
  • Így vélhetően a Destiny 2 kiegészítője és a Marathon is csúszik
  • Már számos stúdió kényszerült erre a lépésre idén

Az idei esztendő sajnos nem igazán kímélte a fejlesztőstúdiókat, hiszen még az olyan nagyobb cégek sem úszták meg a leépítéseket, mint az Epic Games, a Naughty Dog, a CD Projekt RED és a Crystal Dynamics, az Embracer Group purgálásáról már nem is beszélve. Ebbe a sorba pedig most sajnos a több mint 30 éves múltra visszatekintő, időközben a PlayStation családhoz került Bungie is beállt, mert bár nemrég még csak pletykák keringtek róla, mostanra bebizonyosodott, hogy a Halo (bár azért már jó ideje a 343 Industries felel) és a Destiny-széria csapata is kénytelen volt megválni néhány kollégától.

"Meglehetősen szomorú nap a mai a Bungie számára, hiszen olyan kollégáktól búcsúzunk, akik alaposan kivették a részüket a stúdió működéséből" – írta Pete Parsons, a cég vezérigazgatója a tegnapi X bejegyzésében. "Ezek a kivételes egyének rengeteget tettek hozzá a játékainkhoz, munkájuk gyümölcsét pedig a jövőben is érezni fogjuk. Valódi tehetségekről beszélünk, tehát ha bárkinél üresedés van, mindegyiküket teljes szívből tudom ajánlani!" – tette hozzá. A Bloomberg értesülései szerint a fejlemények miatt a Destiny 2 utolsó nagyobb kiegészítője, a Final Shape 2024 februárjáról júniusára csúszott, az extraction shooter kategóriában induló Marathon érkezésére pedig csak 2025-ben számíthatunk.