• A játék óriási bukás
  • A fejlesztők elnézést kértek
  • Jönnek a javítások

A The Lord of the Rings: Gollum az idei év eddigi legcsúfosabb mellényúlása, aminek sikerült még a Redfall-ra is köröket vernie. A Daedalic Entertainment közölte, hogy "mélységesen sajnálja" a játék megjelenésekor tapasztalt állapotot, mondván, hogy a Gollum volt a "legnagyobb kihívás", amivel valaha is szembe kellett néznie a csapatnak. Megígérték az elégedetlenkedő rajongóknak, hogy a javítások úton vannak, és olyan technikai problémákat orvosolnak, mint például a gyenge grafika és a különféle hibák.

Több játékos azonban úgy van a dologgal, hogy mindez már nem lesz elég. Bár rengeteg panasz érkezett különféle bugokra és egyéb technikai hibákra, egyes játékosok attól tartanak, hogy a Gollum problémái ennél sokkal mélyebbre nyúlnak, és ezeket a javítások már nem tudják orvosolni. Egyesek szerint a játékmenet, a történet, sőt a játék alapkoncepciója is durván lerontja az élményt. "A technikai problémák kijavítása egy dolog, de maga a játék emellett egyszerűen unalmas és rossz" – írta valaki Redditen. "Őszintén szólva az egész koncepció eleve hibás. Ki a fene akar Gollamként játszani a karakter életének legkevésbé érdekes időszakában?" – tette hozzá egy másik kommentelő