A Glixel meglehetősen őszinte interjút készített Vince Zampellával, a Titanfall-sorozatot jegyző Respawn társalapítójával. Zampella sok mindenről mesélt, így például megtudhattuk, hogy a 2015, Inc-től eljött csapatból már csak kevesen vannak meg, de például Steve Fukuda, aki a Titanfall 2 társírója és direktora, az egyikük. Egy másik pedig nyilván Jason West, a Respawn társalapítója.

jason-west-vince-zampella.jpg

Jason West és Vince Zampella (jobbra)

Azt is elárulta, hogy a csapat Star Wars-játéka egy TPS lesz, ami főleg a karakterekre fog koncentrálni. Ezért is döntöttek a külső nézet mellett, mert így könnyebben azonosíthatjuk majd az egyes szereplőket, jobban kötődhetünk hozzájuk.

Emellett elmondása szerint azért van a játékaikban több olyan szakasz is, amiben egy éppen elbukó hőst alakíthatunk, mert szükség van néha a bukásra, szerinte látni kell, hogy a dolgok borzalmasan is elsülhetnek, pláne egy háborúsban.

Az interjúból az is kiderült, hogy a Call of Duty: Modern Warfare 2-ben szereplő No Russian küldetés pont úgy szerepelt, ahogy elképzelték. Zampella szerint az volt a cél, hogy kiváltsanak érzelmi hatásokat, vagyis az emberek más-más módon reagáljanak. Van, aki tarolt, mert hát ez egy videojáték, van, aki egyáltalán nem lőtt, mások a talajt célozták, megint mások azért lőttek, mert úgy érezték, egy beépített embernek ezt kell tennie azért, hogy ne bukjon le. Minden reakció, amit az a pálya kiváltott, az, amit ők el szerettek volna érni.

Zampella amúgy örül annak, hogy végül megalapult a Respawn, még ha nem is úgy hagyta el az Infinity Wardot, ahogy szerette volna – ahonnét ugye kirúgta az Activision, de így legalább nem kell csak és kizárólag Call of Duty-kat gyártania.

Ami a Titanfall 2-t illeti, ő maga jobban örült volna, ha a Battlefield 1előtt adták volna ki, nem beszorítva a szuperszendvicsbe húsként, de amikor anno eldőlt, hogy mikorra készüljön el a játék, még nem tudták, mikor érkezik a Battlefield 1 – azt meg pláne nem, hogy mikor jelenik meg a Call of Duty: Infinite Warfare. Emellett kicsit aggódik amiatt, hogy az EA a DICE játékát jobban favorizálja, mint a Titanfall-t. Továbbá megtudtuk, hogy a Titanfall 2-re némileg hatást gyakoroltak a Half-Life és Portal, és a játékosok kedvéért készítették el a program hagyományos, történet alapú kampányát.

Ami a jövőt illeti, most nem tudná megmondani, hogy lesz-e még Titanfall. Nagyon örülnek a pozitív kritikai fogadtatásnak, az eladásokkal kapcsolatban viszont azt mondta: „még túl korai erről beszélni.” Ők szívesen foglalkoznának még ezzel a világgal.

Az interjú ezen pontján Zampella az EA emberéhez, Devin Bennett-hez fordult, aki ezt felelte: „ahogy már mondtuk, elkötelezettek vagyunk a Titanfall mellett.” Mire Zampella zárszóként megjegyezte: „bármilyen f*szságot is jelentsen ez.”