• Egy friss jelentés szerint már korai fejlesztési szakaszban van a játék
  • Méghozzá a Hangar 13 műhelyében
  • Előzménysztori lesz az 1900-as évek kezdetén

A Kotaku jelentése szerint a Mafia 4 a Hangar 13-nál a korai fejlesztési szakaszban áll. A hír a stúdió vezetője, Haden Blackmannek a távozása után került ki, aki Matthew Urban vezető igazgatóval együtt távozik, hogy "egy új vállalkozásban hajszolja szenvedélyét". Bár a fejlesztőcsapat hivatalosan nem jelentette be a címet, a Kotaku azt állítja, hogy a Hangar 13 jelenleg újra a Mafia franchise-ra koncentrál és elkészíti a Mafia 4-et. A franchise negyedik részének fejlesztését, amely állítólag az Unreal Engine 5-ben készül, a jelek szerint az új stúdióvezető, Nick Baynes fogja irányítani. A Mafia 4 állítólag az előző három játék előzménye lesz, ami a 20. század elejére utal, azaz az 1900-as évek kezdetén gengszterkedhetünk.

art-mafia-definitive-edition-hangar-13-mafia-definitive-edit.jpg

Bár a Mafia-játékok narratívája szinte mindenhol kellő dicséretet kapott, egyesek szerint a jövőbeli részek tanulhatnának a Grand Theft Auto nyílt világú, sandbox felépítéséből. A Rockstar Games sorozata a játékon belüli rengeteg melléktevékenységéről ismert, amelyek a játékosok szórakoztatását és az egyes részek karaktereinek háttértörténeteinek kiemelését szolgálják. A Mafia 4 bölcsen tenné, ha nagyobb hangsúlyt fektetne a mellékes feladatokra és küldetésekre, különösen azért, mert az 1900-as évek eleji, aprólékosan jókidolgozott open world helyszín remek alternatívákat kínálhat ezekre.