A Mass Effect: Andromeda minden platformon jól néz ki, kivéve mikor belefutunk néhány, monumentális RPG-kre jellemző „érdekes” animációba. A mimikai hibákat viszont szerintem minden RPG rajongó hamar megszokja majd. Korábban a Witcher 3 és a Horizon Zero Dawn sem tudta forradalmasítani az NPC-k arcizmainak működését.

A Digital Foundry most is szorgos volt, így tettek egy próbát a játék Xbox One-os és PlayStation 4-es változataival is. A látvány nagyjából azonos. Például átvezetők felbontása nagyobb PlayStation 4-en, mint Xbox One-on, de nagyon szignifikáns eltérés nincs a két verzió között. Sőt, ez olyannyira igaz, hogy szinte tökéletesen időzítve, azonos helyeken, azonos mértékben csökken az FPS értéke.

Az olyan szakaszokon nem fog zavarni a dolog, ahol a képkocka/másodpercben mért teljesítmény 30-ról 29-re esik. Viszont van néhány olyan, kifejezetten látványos (avagy a hardvert komolyan megterhelő effektekkel telepakolt) helyzet, ahol sajnos moziba illő, 24-es értékre esik az FPS. Remélhetőleg az első komolyabb frissítések majd kigyomlálják ezeket a problémákat az érintett jelenetekből.