Noha engem egyáltalán nem zavart, hogy sikeres parry esetén belassult az idő a DOOM: The Dark Agesben, akadnak olyanok (bár a steames értékelések alapján nem sokan), akik meglettek volna a lendületet megakasztó elem nélkül. A moddereknek hála a PC-sek már jó ideje megszabadulhatnak a szóban forgó látványelemtől, nemrég pedig a hivatalos „gyógyír” is megszületett, az id Software ugyanis elérhetővé tette a lövölde második nagy frissítését, ami többek között kikapcsolhatóvá/módosíthatóvá teszi a hárításkor és ütéskor felbukkanó lassítást.

Természetesen nem csupán ennek a hőn áhított beállításnak örülhetnek a rajongók, hiszen az Update 2-nek hála kitárta kapuit a Ripatorium, avagy kaptunk egy új játékmódot, amelyben a három aréna (City of Ry'uul, Village of Khalim, Harbor of Souls) egyikében kell bizonyítanunk az ügyességünket a démonok seregeivel szemben. További jó hír, hogy alaposan testre is szabhatjuk az új mókát (többek között az ellenfelek számát és összetételét, valamint az időlimitet is meghatározhatjuk), szóval hosszú ideig elszórakozhatunk az arénákban – valamivel el kell ütni az időt a korábban beígért sztori DLC érkezéséig, nemde?

Ha mindez esetleg nem lenne elég, gyorsabbá vált a fegyvercsere animációja (a DOOM Eternal rajongók legnagyobb örömére), akadnak új beállítások a nehézségi szinteknél (immár meghatározhatjuk a Life Sigilek számát), élvezetesebbé váltak azok a szekciók, amikor az Atlan mechával vagy a sárkánnyal kell zúznunk, illetve audio terén is történtek változások – a teljes listát ITT találjátok. Ti visszatértek a lövöldéhez, hogy megnézzétek az újdonságokat?

A borítóképek forrása: Steam