Ahogy arról mi is beszámoltunk néhány nappal ezelőtt, ma érkezik az Assassin's Creed Shadows 1.0.6-os frissítése, ami leginkább azért lehet érdekes, mert egy új nehézségi szinttel örvendezteti meg azokat, akik túl könnyűnek találják a Ubisoft akció-RPG-jét. Nem sokkal a debütálás előtt a cég végre megosztotta az update részleteit (via IGN), így kiderült, hogy a nagyobb kihívás nemcsak az ellenfelek sebzésében ölt testet, hiszen Nightmare fokozaton tökéletes hárításra (parry) lesz szükség ahhoz, hogy elkerüljük a „karcolásokat”, ráadásul az erőforrásokkal (adrenalin, shinobi tárgyak, satöbbi) is óvatosabban kell gazdálkodni.

Ha mindez esetleg nem lenne elég, a szembenállók mesterséges intelligenciája is javul, így Naoe már akkor sem lesz biztonságban, ha az árnyékok ölelését élvezi – egyetlen rossz mozdulat, és máris kiszúrják a lopakodást előnyben részesítő főszereplőt. Szintén fontos, hogy az új nehézségi szinten a kastélyok falain kívül sem igazán érdemes vegzálni az NPC-ket és a katonákat, ebben az esetben ugyanis a nyomunkba erednek a Guardianek, akik pillanatok alatt felkockázhatják a felkészületlen játékosokat.

Természetesen nem csupán azoknak kedvez a Ubisoft, akik élvezik a kihívásokat, hiszen új sztori tartalmat (A Critical Encounter) és egy új szövetségest is kapunk Rufino személyében, akit nem más kelt életre, mint a Critical Role-ból ismert Robbie Daymond. Mindemellett a gyengébb gépekkel rendelkező játékosok is örülhetnek, érkezik ugyanis egy ultra alacsony grafikai beállítás, melynek hála azok is elutazhatnak a feudális Japánba, akik nem tartják viccesnek a potato PC-s poénokat. Végül, de nem utolsósorban hibajavításból sem szenvedünk hiányt, így aki esetleg parkolópályára tette Naoe és Yasuke kalandját, annak most érdemes lehet visszatérnie – már csak azért is, mert messze nem ez az utolsó frissítés a programhoz.

A borítóképek forrása: Epic Games, Xbox