Szóval kiderült, hogy ki vállalta fel a dobozos S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky terjesztését. Az EA szabadságon, az Ubisoft épp az Eiffel-tornyot digitalizálja az új Prince of Persia játékhoz, az Activision pedig a Blizzardékkal való egyesülés óta gajj részeg - egy szó, mint száz, egy lehetőségük maradt: a Koch Media. Hogy mégis milyen indíttatásból csatlakoztak a fiúk ehhez az 1994-ben alapított "gigantikus" kiadóhoz, az rejtély a tavalyi év egyik sikerprogramjának tükrében, de a lényeg: mi is hozzájuthatunk majd a saját, dobozos Clear Sky-unkhoz - mármint azok, akiknek a digitális terjesztés nem elég, ráadásul, mint egy slussz poénként, a bejelentés mellé nem csatoltak "ja, és késik fél évet" kaliberű mondatocskát, szóval az adatlapnál látható dátum úgy látszik, kiadó ide, kiadó oda, kőbe van vésve. Úgy legyen!