• Nem a démonok a legveszélyesebb ellenfelek a Diablo 4-ben
  • Többen is arra panaszkodnak, hogy a lag teszi tönkre az élményt
  • Egyesek hardcore karaktert veszítettek el a kötelező online kapcsolat miatt
  • Míg mások egy eseményt buktak el a hálózati problémáknak "köszönhetően"

Elődjéhez hasonlóan a Diablo 4 is állandó internetkapcsolatot igényel, ami nem meglepő, hiszen egy online eseményekben bővelkedő, multiplayer fókuszú live service alkotással állunk szemben. A Blizzard Entertainment kiválóan sikerült, ám tartalmi bővítés terén sajnos kisebb csalódást okozó akció-RPG-je tehát akkor sem játszható offline, ha valaki egyedül szeretné felfedezni Sanctuary cseppet sem veszélytelen vidékeit, és bár ettől függetlenül akár magányos farkasként is elboldogulhatunk a világban, sajnos előfodulnak olyan esetek, amikor épp az állandó online jelenlét okoz problémákat.

Természetesen Redditen ütötte fel a fejét egy poszt, melyben amiatt panaszkodik a szerző, hogy az elviselhetetlen lagnak "köszönhetően" bukta el nemrég a Blood Harvest nevezetű eseményt, amelyre előtte napokig készült. A beszélgetésbe később többen is beszálltak, néhányan pedig elárulták, hogy hardcore karaktert veszítettek el a lag miatt (ez azért eléggé tud fájni magasabb szinteken), ugyanakkor világossá tették, hogy az offline mód lényegében nem kivitelezhető a Diablo 4-ben, hiszen nem így lett tervezve a játék. Vannak, akik azt javasolták a szerencsétlenül járt felhasználónak, hogy kapcsolja ki a crossplay-t, mivel az az egyik elsődleges forrása a hálózattal kapcsolatos problémáknak, bár ez a módszer sem jött be mindenkinél. Marad tehát a szerverek stabilitásába vetett hit, mivel a kötelező online jelenlét egészen biztosan a program része marad.