Eddig mindenki szentül hitte, hogy Dante legújabb kalandja, a jövőre boltokba kerülő DMC: Devil May Cry 60 fps-sel repeszt és néz ki mindemellett gyönyörűen. Ám a Capcom ezt sosem állította, Icuno Hideaki pedig most tiszta vizet öntött a pohárba a Eurogamernek adott interjúja során.

"A Dragon's Dogma fejlesztése alatt sokat kísérleteztünk az Unreal Engine 3-mal, hogy olyan irányítási reakciókat fejleszthessünk ki, melyek a 60 fps-es sebesség érzését keltik. A 60 fps az a képsebesség, amivel az agyunk tökéletesen együttműködik. 30 fps-es játékok esetében előnyt kovácsolunk agyunk azon tulajdonságából, hogy képes kitölteni a lyukakat, és folyamatossá varázsolni a darabos képet. A megoldás tehát annyi, hogy bár a kép 30 fps-es, olyan mozdulatokkal operálunk, melyek segítik az agyunkat a rések kitöltésében. És persze a kontroller reakcióit is ehhez igazítottuk."

A csapat persze megerősítette, hogy a PC-s változat a megfelelő gépeken így is 60 fps-sel fut, de ugye a Devil May Cry otthona mindig is a konzol volt, így ennek megfelelően kellett eljárniuk. Az eredmény mindenesetre impozáns, csak gratulálni tudunk.