A Rogue Factor fejlesztőcsapata eddig nem igazán tudta megmozgatni a gaming ipart, azonban a szeptember 4-én hivatalosan megjelenő Hell is Us formájában szeretnének maradandót alkotni. A Mordheim és a Necromunda után ezúttal egy teljesen új zsánerbe kóstolnak bele az alkotók, ugyanis a hangsúlyt eltolták az egyjátékos, akció-kaland elemekre. TPS-nézetben kell felkoncolni a természetfeletti kreatúrákat, amiben két hű társad lesz majd: a kardod (valamint egyéb középkori szúró-vágó fegyverek) és a drónod. Ez a modern-fantasy kettősség rányomja a bélyegét az egész megvalósításra, elég csak megnézni a játékmenetet is tartalmazó előzetest.
A kreatív elmék szerették volna azt elérni, hogy mindenki a saját ízlése szerint vágjon bele a feladatok teljesítésébe, ezért se térképet, se iránytűt, se küldetésjelölőket nem helyeztek el a HUD-on. Csak elindulsz, aztán valahol megtalálod magad az izgalmasnak ígérkező és igencsak látványos világban.
„A Hell is Us központi témája az emberi erőszak, ami egy örökös körforgásnak tekinthető. Ezt az erőszakot az érzelem és a szenvedély táplálja” – osztotta meg gondolatait Jonathan Jacques-Belletête, kreatív igazgató.
Az bátran kijelenthető, hogy nem lesz egyszerű dolga a Hell is Usnak meghódítani a gamereket, ugyanis a Cronos: The New Dawn és a Borderlands 4 párosát nem sokkal a Rogue Factor legújabb alkotása környékén dobják piacra.
A Hell is Us konzolos demója augusztus 12-étől érhető el.
Borítókép forrása: Gematsu