• A Firaxis leszerződtette az XCOM Long War mod fejlesztőit
  • Az XCOM 2 megjelenésekor már profi modok várnak
  • A készülő projektekről még nem tudunk semmit
  • Az XCOM 2 február 5-én jelenik meg

A Firaxis-féle első XCOM rengeteg lehetőséget adott arra, hogy a játékosok kedvük szerint módosítsanak a tartalmakon, olyan egyedik alkotásokat készítve, amire a fejlesztőknek nem lett volna ideje, vagy egyszerűen nem is gondoltak ezekre. A csapat hasonló, sőt, még jobb modtámogatást ígér a februárban esedékes XCOM 2 számára, ám ennyinél most nem állnak meg, és felfogadták a Long War Studios fejlesztőit, hogy profi modokkal támogassák meg a második rész premierjét.

A Long War Studios mindösszesen három fejlesztőből áll, és alig pár hete nyitották meg a stúdiójukat, tapasztalatból azonban nincs hiány, hiszen nekik köszönhetjük az XCOM egyik legjobb modját, a Long Wart, ami új fegyverekkel, katonákkal és olyan játékmechanizmusokkal egészítette ki a programot, amelyek összetettebbé, és persze nehezebbé tették a taktikázást. Na, ők dolgoznak az XCOM 2 legelső modjain.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

Az egyelőre nem derült ki, hogy mit készítenek, de azt már tudjuk, hogy nem egyetlen projekt formálódik, hanem egyszerre több, és ezek mind február 5-én fognak megjelenni. Ebből arra lehet következtetni, hogy nem egy Long War kaliberű, átfogó mod készül, hanem több, kisebb dolog, ám remélhetőleg, ezek nem csak kozmetikai apróságok lesznek, hanem valami olyanok, amik érdekes módon csavarnak egyet a játékmeneten. A Firaxis egyébként azt ígérte, hogy hamarosan részleteket is megosztanak velünk.

A Long War Studios természetesen nem csak modokban utazik, hiszen éppen azért nyitottak egy stúdiót, hogy elkészítsék a saját játékukat. A Terra Invicta egy űrlényes grand strategy lesz, amiről bővebben a kapcsolódó hírünkben olvashattok.