A MindsEye igencsak ígéretes projektként indult, de aztán sajnos a megjelenés körül már érezhető volt, hogy ebből a játékból nem egy szimplán rossz, hanem egy egyenesen pocsék végeredmény született. Ettől függetlenül én a megjelenéskor is belefutottam pozitív véleményekben a játékkal kapcsolatban, most pedig kiderült, hogy a korábbi GTA-fejlesztő, Obbe Vermeij (aki 2009-ig a Rockstar North technikai igazgatójaként dolgozott) a MindsEye mellett szólalt fel, mondván, hogy a játékmenet egyes aspektusai „csúcsminőségűek”. Ez egy hatalmas dicséret a MindsEye számára, amelyet egyébként pont egy másik korábbi GTA-fejlesztő, Leslie Benzies és csapata rakott össze.

Vermeij az X-en közzétett bejegyzésében kifejtette a véleményét, kiemelve, hogy összességében meglepően jónak találta a játékot. Ugyanakkor elismeri a hibáit is: „Ha kijavították volna a legnagyobb hibákat és 40 dollárért adták volna ki, sokkal jobb megítélése lenne” – jegyezte meg. Ettől függetlenül az egykori Rockstar-munkatárs szerint az „átvezetők, a karakterek, a történet, a színészi játék és [az] általános hangulat” teljesen rendben van. Vermeij véleménye rámutat arra, hogy nem kell mindig hinni a népharagnak. A 2022-es Saints Row-játékot is a többség a pokolba kívánta, én pedig közel 100 órát tettem bele, hiszen tökéletesen hozta azt, amit elvártam tőle: egy szórakoztató, élvezetes GTA-klónt, ami elé beül az ember 1-2 órára és elvan vele. Ki tudja, talán előbb-utóbb a MindsEye is eljut erre a szintre.

Borítókép forrása: Build A Rocket Boy