• A Microsoft szerint ők egy játékot sem tartottak vissza a PS5-ről
  • Mindezt az Arkane igazgatójának hét elején tett kijelentése miatt közölték
  • Harvey Smith szerint ugyanis a Redfallnak létezett PlayStation 5-ös verziója

Május elején végre felvehetjük a küzdelmet a vérszívók ellen, megannyi halasztást követően ugyanis befut az Arkane kooperatív lövöldéje, a Redfall. A csapatos küzdelmekre kihegyezett akciójátéknak természetesen akad egyjátékos módja is (a stúdió végső soron erről híres leginkább), amihez a népharagot követően már állandó internetkapcsolatra sem lesz szükség. Egy PC-re vagy Xbox konzolra viszont igen, hiszen a játék érthető okok miatt kihagyja a Sony masináit. Ez azonban nem volt mindig így, legalábbis ezt állította hét elején az Arcane igazgatója, Harvey Smith, aki szerint a játékból létezett PS5-ös verzió, viszont a Microsoft a felvásárlást követően törölte azt. A kijelentés után természetesen azonnal elkezdtek megjelenni a negatív kommentek (pláne Phil Spencer nyilatkozata miatt, miszerint a felvásárlások nem jelentik azt, hogy a többi platformot kihagyják a szórásból), a Microsoft tehát szükségét érezte annak, hogy tiszta vizet öntsön a pohárba.

A cég szóvivője elmondta, hogy ők soha egy játékot sem tartottak vissza a konzolról, sőt épp az ellenkezője történt, hiszen a Deathloop és a Ghostwire: Tokyo is PlayStation 5-re jelent meg először. De felhozta példaként a Minecraftot is, mivel a Mojangot már 2014-ben megvették, a játék viszont (a különféle mellékágakkal együtt) azóta is elérhető a japánok gépein. Az elhangzottak persze az utolsó szóig igazak, viszont magáról a Redfallról nem esett szó a nyilatkozatban, így könnyen elképzelhető, hogy a fejlesztés korai szakaszában valóban létezett egy PS5-ös verzió, amit még a bejelentés előtt kukáztak.