• Sokaknak túl nehéz a játék
  • Erről mi is írtunk nemrég
  • A fejlesztők változtatásokat jelentettek be

Amint azt az egyik fejlesztő, Steve Saylor felfedte, a Sifu számos finomhangolási funkciót fog kapni a megjelenés utáni frissítéseken keresztül. Ezek a frissítések tartalmazni fogják a többek által nagyon várt nehézségi módokat, amelyek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy a kényelmi szintjüknek megfelelően sokkal könnyebbé, vagy épp pont nehezebbé tegyék az élményt. Érkeznek majd a kidolgozottabb feliratok, amelyek lefordíthatják az olyan információkat is, mint a környezeti hangok (ezek szöveggé alakulnak). A játék szüneteltetése a párbeszédek alatt szintén egy frissítéssel érkezik hamarosan.

A Sifu középpontjában egy fiatal harcművész-tanítvány bosszúhadjárata áll, miután öt gonosztevő megtámadja a dojóját és megölik a mesterét. Az ellenségek seregein keresztülverekedve a játékosoknak egy több mint 100 különböző támadásból és kombóból álló, mélyreható harcrendszert kell elsajátítaniuk. A különböző ütések, hárítások és környezeti támadások igazán összetett összecsapásokat eredményeznek, és ha a játékos vereséget szenved, a főhős a halálával több évet öregszik. Az öregedés növeli a támadóerőt, de csökkenti az egészséget, ami még brutálisabb csatákat eredményez. Bár a Sloclap nemrég elárulta, hogy a játék nem fog többjátékos tartalmat kapni, a már biztos, hogy a Sifu számára valamilyen megjelenés utáni DLC készül.