• A Star Wars Jedi: Fallen Ordert az Unreal Engine hajtja
  • A Frostbite soha nem is volt opció

Az Electronic Arts játékainak javát a Dice által hegesztett, elképesztő effektekre képes Frostbite motor hajtja. A FIFA-tól kezdve egészen az Anthemig több címük alatt is elcserélték a technikát, hol a fejlesztés javára, hol hátrányára, de a látvány minden esetben vitathatatlanul kiemelkedő volt. Joggal merül fel a kérdés, hogy akkor a Star Wars Jedi: Fallen Order esetében miért nem döntöttek így? A válasz kézenfekvő, miután a választásról a Respawn elnök-vezérigazgatója, Vince Zampella és Stig Asmussen lerántja a leplet:

“Amikor elindítottuk a projektet, még a Star Wars előtt, én voltam az egyetlen ember a fedélzeten és tudtuk, hogy a nulláról építjük fel a csapatot. Utánajártam kicsit az Unreal motornak, és bár volt pár választási elhetőség, és határozottan emlékszem, hogy még nem is voltunk az Electronic Arts része ekkor, szóval a Frostbyte nem is volt opció. Kicsit ügyeskedtem vele és azt gondoltam ‘Húha, ha ez ilyen erős egyetlen fejlesztő kezében, egy egész csapat elképesztő dolgokra lehet vele képes’”.

Továbbá azt is elárulták, hogy korábbi hírekkel ellentétben nem kötelező a Frostbite választása az EA berkein belül.