• A Starfield teljes egészében egyjátékos cím lesz, multi nélkül
  • Amihez a Bethesda alaposan átalakítja a Creation Engine-t
  • A játék maga pedig a megjelenés pillanatától elérhető lesz a Game Pass kínálatában

Egy sor vadonatúj részlet látott napvilágot a Starfield kapcsán, hála Todd Howardnak, aki egy interjúban beszélt a Bethesda sci-fi projektjéről. Howard itt elárulta, hogy a Starfield szigorúan egy egyjátékos kaland lesz, mindenféle multis komponensek nélkül, ami alatt a Creation Engine egy alaposan átalakított és felturbózott verziója fog dübörögni. A játék maga továbbá a The Elder Srcolls 6-hoz hasonlóan a megjelenése napján bekerül a Game Pass kínálatába is, valamint legalább olyan modderbarát lesz, mint a Skyrim is volt.

Ez azonban még nem minden, ugyanis a játékmenet terén is fény derült pár apróságra. Howard például elárulta, hogy az NPC-knek igen fontos szerep jut a Starfieldben, és ennek megfelelően néhány hatalmas, nyüzsgő várost is bejárhatunk a programban. Ami pedig a különböző bolygókat illeti, ezeknek egy részét procedurálisan generálják majd, így segítve a művészeket a lehető legnagyobb világok megalkotásában.

Hogy a Starfield mikor jelenhet meg, azt egyelőre nem tudni. Todd Howard ezzel kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy a közeljövőben tuti nem érdemes számítanunk a játék debütálására, ezt pedig még a legoptimistább rajongók is úgy fordítottak le maguknak, hogy 2022 előtt nem igen lesz itt megjelenés.

starfield-kiszivargott-ket-kep-a-bethesda-keszulo-jatekarol.jpg