• 20 GB-os javítást kapott a State of Decay 2
  • Ez rengeteg hibát javít, valamint stabilabb futást és kevesebb fagyást is eredményez
  • A fejlesztők szerint ez csak a kezdet, gatyába szeretnék rázni az alkotásukat

Nem is olyan rég jelent meg a State of Decay 2, azonban az Undead Labs alkotása sajnos igen sok hibával érkezett, néhány vélemény szerint kiadni sem lehetett volna ebben az állapotban. A játékosok a legkülönfélébb bugokra panaszkodtak, gond volt például a mentésekkel, a fájlokkal, a grafikával, a küldetésekkel és a mellékszereplőkkel is, tehát a hibák elég széles skálán mozogtak.

Jó hír azonban, hogy a fejlesztők nem hagyták magára az alkotásukat, hanem teljes gőzerővel igyekeznek kijavítani a hibáit. Ennek köszönhetően pedig nemrég befutott egy igen méretes, 20 Gb‑os patch, mely rengeteg hibát kijavít mind az egyjátékos mód, mind a többjátékos mód terén. Innentől kezdve nem kell attól félnünk, hogy az arcunkba robban a gránát, nem fog eltűnni a HUD, ha a zombik megölnek egy NPC-t, ha pedig fegyvert váltunk egy kocsiba ülve, az azonnal megtörténik majd, nem csak akkor, amikor kiszállunk a járműből. A fejlesztők továbbá stabilabb működést és kevesebb fagyást is ígérnek.

Ez a patch azonban csak a kezdet. Jeff Strain, az Undead Labs feje azt nyilatkozta, hogy nagy terveik vannak még a játékkal, ennek kapcsán pedig háláját fejezte ki a játékosok felé, akik esélyt adnak ezeknek a terveknek a beteljesítésére.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!