• A mai napon fut be a Star Wars Jedi: Survivor negyedik javítása
  • Konzolokra legalábbis, de a héten PC-re is megérkezik
  • A patch leginkább a teljesítményen javít
  • De emellett számos bugot is kigyomlál

A kritikusokat ugyan meggyőzte Cal Kestis második kalandja, emellett pedig nyitány terén is jobban teljesített, mint elődje, egy dologban viszont nem volt képes túlszárnyalni a Fallen Ordert. Ez pedig a technikai állapot, ahhoz hasonlóan ugyanis a Star Wars Jedi: Survivor sem igazán lett kész a megjelenésre, melynek "köszönhetően" számos, leginkább teljesítményből adódó hiba rondított bele az egyébként valóban nagyszerű történetbe és játékmenetbe. Ebből természetesen két dolog következett: az egyik, hogy a játékosok pillanatok alatt a földbe döngölték az alkotást (egy ilyen áron a boltok polcaira kerülő program esetében azért érthető a népharag), a másik pedig a szokásos bocsánatkérés, valamint az ígéret, hogy rendbe teszik a produktumot. Amit egyébként már el is kezdett a Respawn, hiszen a mai napon befut a Survivor negyedik frissítése – legalábbis konzolokra, mivel a PC-sek (ezen a platformon ugye sokkalta rosszabb állapotban van a játék) majd csak később kapják kézhez a (remélhetőleg) megváltást hozó csomagot.

A patch leírásában leginkább a technikai oldalt érintő dolgok olvashatók, megoldódnak például a HDR-el kapcsolatos problémák PlayStation 5-ön, javul a teljesítmény egyes vizuális effektusok esetén, emellett a gyakran előforduló kifagyásoktól sem kell már tartani (legalábbis az ígéretek szerint). Természetesen a továbbhaladást megakadályozó bugokat (a játékosok panaszai alapján sajnos több is akad) sem felejtették el a készítők, elviekben ezek is kikerültek a kalapból, így most már mindenki el fog tudni jutni a fináléig. Végül, de nem utolsó sorban a fordítási problémákat is orvosolja a pakk, a szöveg görgetésével egyetemben. Ami a PC-seket illeti, a csapat igyekszik javítani a CPU-GPU kihasználtságon, valamint az újabb generációs i7 és i9-es processzorokkal felszerelt gépeken is jelentősen javulni fog a teljesítmény. Ezekre egyébként szükség is van, mert a Digital Foundry elemzése szerint a Survivor az idei év eddigi legrosszabb PC-s játéka (mármint a technikai állapotot nézve), ami a The Last of Us Part 1 minőségét nézve azért nem kis "teljesítmény". Mindenesetre örvendetes, hogy a Respawn ilyen ütemben javítja a tavaszi szezon egyik legnagyobb dobását.